Online πωλήσεις: Με την παρουσία των προϊόντων σας στο διαδίκτυο κερδίζετε με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις και παράλληλα αυξάνετε και τις πωλήσεις στο φυσικό σας κατάστημα. Για να δώσετε κίνητρο στους πελάτες σας να προτιμήσουν μια ηλεκτρονική αγορά μπορείτε να εφαρμόσετε διάφορες τεχνικές τιμολόγησης, όπως για παράδειγμα η αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα να έχει κάποια έκπτωση σε σχέση με την τιμή από το φυσικό κατάστημα.
Συμπληρωματικές υπηρεσίες: Για να μπορέσετε να πετύχετε είναι απαραίτητο να μπορείτε να μαντεύετε τις ανάγκες των πελατών σας πριν καν αυτές προκύψουν. Σκεφτείτε τι μπορεί να χρειάζεται ο πελάτης σας με την αγορά κάποιου προϊόντος και προσπαθήστε να του το παρέχετε. Για παράδειγμα με την αγορά κάποιου μηχανήματος μπορεί να χρειάζεται εξειδικευμένες οδηγίες για τη λειτουργία του. Αυτό βέβαια μπορείτε να το παρέχετε δωρεάν έτσι ώστε να κερδίσετε πελατειακή αξία. Υπάρχουν όμως άλλα συμπληρωματικά προϊόντα με τα οποία μπορείτε να επιτύχετε και επιπλέον κέρδος. Μπορείτε με την πραγματοποίηση μιας αγοράς να κάνετε προτάσεις στον πελάτη σας για συνοδευτικά προϊόντα που ταιριάζουν με το προϊόν που αγόρασε. Ακόμη μπορείτε να του προτείνετε βιβλία που σχετίζονται με την αγορά του, εφόσον φαίνεται να τον ενδιαφέρει κάποιο θέμα. Για παράδειγμα οι αγοραστές καλαμιών για ψάρεμα πιθανότατα να ενδιαφέρονται για ένα βιβλίο που μιλά για ψάρεμα, ή οι αγοραστές προϊόντων για το σπίτι πιθανόν να ενδιαφέρονται για ένα βιβλίο διακόσμησης.
Λειτουργείστε ως μεσάζοντας: Μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες στο website σας για άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα που παρέχουν προϊόντα που πιστεύετε ότι ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. Έτσι προωθώντας τα προϊόντα τους θα κερδίσετε ποσοστά από τις πωλήσεις για τους πελάτες που προέρχονται από το δικό σας website. Μ’ αυτό τον τρόπο έχετε κέρδος χωρίς ουσιαστικά να ξοδέψετε κάτι. Θα πρέπει όμως να είστε προσεκτικοί με την προώθηση άλλων εταιρειών έτσι ώστε στο τέλος να μη γίνεται εις βάρος σας και η φιλική εταιρεία να πραγματοποιεί περισσότερες πωλήσεις απ’ ότι εσείς. Μια καλή συμβουλή θα ήταν να παρουσιάζετε τα προϊόντα της φιλικής εταιρείας όταν ο πελάτης πραγματοποιήσει ήδη την παραγγελία του από την ιστοσελίδα σας, ή ακόμη καλύτερα να προσπαθήσετε οι εταιρείες που προωθείτε να σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα των πελατών σας αλλά να μην προσφέρουν τα ίδια προϊόντα με εσάς.
Προσφέρετε χώρο για διαφημίσεις: Εάν η ιστοσελίδα σας είναι δημοφιλής και έχει αποκτήσει μεγάλη κίνηση, σίγουρα άλλες εταιρείες θα προσπαθήσουν να διαφημιστούν μέσω του website σας. Έτσι πουλώντας διαφημιστικό χώρο για να τοποθετούν διαφημιστικά banners ή το logo της εταιρείας τους, μπορείτε να βγάλετε κέρδος. Αν οι επιχειρήσεις που αρχίζουν να διαφημίζονται κερδίσουν πελάτες από την ιστοσελίδα σας, τότε σίγουρα η ζήτηση για το διαφημιστικό σας χώρο θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο.
Κοινοπραξίες: Μπορείτε να συνεργαστείτε με επιχειρήσεις που προσφέρουν τα ίδια προϊόντα ή υπηρεσίες έτσι ώστε να τα παρέχετε από κοινού. Προωθώντας η μια επιχείρηση την άλλη μέσω των ιστοσελίδων τους μπορείτε να προσεγγίσετε πολλούς περισσότερους πελάτες. Παράλληλα θα παίρνετε ένα ποσοστό επί των πωλήσεων για τους πελάτες που στέλλετε στις άλλες εταιρείες. Μ’ αυτή τη στρατηγική όλοι βγαίνουν κερδισμένοι, εφόσον από τη μια ο πελάτης έχει μεγαλύτερη επιλογή για την αγορά ενός προϊόντος και από την άλλη οι επιχειρήσεις πληρώνουν ποσοστά για τη διαφήμιση που έχουν μόνο όταν πραγματοποιηθούν πωλήσεις.
Για παράδειγμα: