Kalerm Quarza B Bean to Cup Coffee Machine Cyprus Photography Buy Coffee Beans for Cyprus - EspressMe.com
Startup.com.cy Cyprus
 

Date: 11-02-2012

10 tips ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

  1. Ευκολία στην περιήγηση και λιτότητα: σχεδιάστε το website σας με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε ο πελάτης να μπορεί να πλοηγηθεί εύκολα μέσα χωρίς να χάνετε και προσπαθήστε να είστε λιτοί και περιεκτικοί ώστε να μην τον κουράζετε με πολλά λόγια

  2. Γρήγορη φόρτωση της σελίδας: μη βάλετε πολλά γραφικά στο website σας διότι θα καθυστερεί στη φόρτωση, οι πελάτες θα δυσανασχετούν και μπορεί να τους χάσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γραφικά που να μην έχουν τόσο υψηλή ποιότητα και μεγάλη ανάλυση

  3. Ξεκάθαρες πληροφορίες για τα προϊόντα, τις τιμές, τον τρόπο παραλαβής και τον τρόπο πληρωμής: όσο πιο σαφείς είστε στα πιο πάνω θέματα τόσο περισσότερο κερδίζετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας

  4. Πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, την ακύρωση παραγγελιών και την επιστροφή χρημάτων: όταν παρέχετε τέτοιου είδους πληροφορίες οι πελάτες σας θα αισθάνονται ασφάλεια στο να πραγματοποιήσουν μία παραγγελία μαζί σας

  5. Στοιχεία επικοινωνίας: στην αρχική σελίδα του website σας πρέπει να δίνεται πληροφορίες σχετικά με τηλέφωνα, e-mail και fax έτσι ώστε ο πελάτης να έρχεται σε άμεση επαφή μαζί σας όποτε το επιθυμήσει και εσείς να είστε σε ετοιμότητα για να απαντάτε άμεσα

  6. E-mail για επιβεβαίωση παραγγελίας: Μετά την αποστολή κάποιας παραγγελίας θα ήταν καλό να αποστέλλετε στον πελάτη κάποιο e-mail ή ακόμη αν είναι δυνατό να επικοινωνείτε τηλεφωνικώς μαζί του για να του επιβεβαιώσετε πως η παραγγελία θα φτάσει στα χέρια του

  7. Ανταγωνιστικές τιμές: προσπαθήστε οι τιμές των προϊόντων σας να είναι πιο χαμηλές από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, εφόσον στο διαδίκτυο ο πελάτης είναι πολύ εύκολο να κάνει σύγκριση, και σαφώς πιο χαμηλές από τα φυσικά καταστήματα

  8. Προσφορές: προσπαθήστε να κερδίσετε τους πελάτες δίνοντας τους κίνητρα να σας προτιμήσουν όπως π.χ. να επωμίζεστε το κόστος αποστολής για αγορές πάνω από ένα προκαθορισμένο ποσό

  9. Κατηγοριοποίηση πελατών: θα ήταν καλό να έχετε τη δυνατότητα να βάζετε σε κατηγορίες τους πελάτες σας ανάλογα με τις αγορές τους έτσι ώστε να μπορείτε να τους στέλλετε e-mail και sms για τις προσφορές που τους αφορούν περισσότερο

  10. Διασφάλιση συναλλαγών και προσωπικών δεδομένων: λάβετε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, κυρίως όσων αφορά την κρυπτογράφηση του κωδικού της πιστωτικής τους κάρτας και ενημερώστε τους σχετικά μ’ αυτό έτσι ώστε να μη διστάζουν να προβούν σε συναλλαγές μαζί σας